The Kite Runner- 追風箏的孩子- 期望WORLD PEACE 既人要睇

THE KITE RUNNER
百老匯電影中心

終於了左個心願,睇左追風箏的孩子…首先唔講好唔好睇..因為自己對呢個故仔有一定既情誼結…而且每個人既眼光都唔同.不能比較..但先提一提友人及BLOG友看後既反應..同行三人去睇,只有我一個睇過原著小說.我女友人話好睇..但唔夠細緻(因為佢睇左小說頭30幾頁.有少少了解),而男友人就話,OK呀,都好明..哈山好忠心..OK 好睇) 我之前有另一位朋友睇左(男仔)喊到豬頭咁,睇完立即打俾我叫我借書佢睇… 不過佢話好荷里活式,但係佢鍾意[追]多過[愛誘罪].雜誌好多人話好感人..好好睇,而BLOG友BEN BEN 同DONALD 就話好荷里活..失落最佳外語片並無道理…

而我自己覺得真的是差一點點,是有一點點失望,但那句[為你一萬一千次都在所不辭]首尾呼應的話加返好多好多分..可能是情誼結吧!!!哈哈…這句話在小說是[為你千千萬萬篇] 一直圍繞在腦中..哈山的忠心不單單令主角感到內疚,直頭連我自己都想對佢好..

[追風箏的孩子]沒有花巧的拍攝手法.但普通得來又舖排得好似B級荷里活片公式(不到A級添).第一個情節跳去第二個,第二個情節跳去第三個,到了風箏比賽發生了一件憾事後,貶下眼又隔左幾年,長大成人後.才揭發接二連三的秘密.然後捨命贖罪.經過驚途駭浪後,再來個完美既首尾呼應結果….好似有0的求奇喎!!!!所有舖排雖然非常準確但卻不自然….好像只是為拍完個故仔而拍..因為本身個故仔太出…不用做什麼已經能夠帶來感動效果..但有好多位描述都不夠細緻..如哈山的忠心,阿米爾妒忌哈山性格似他爸爸多過自己之恨.阿米爾爸爸在阿富汗是人民英雄之風采,但到美國寄人離下之委屈,以及蝦蝦霸霸0個個靚仔其實是受爸爸的成長教育影響下才變得暴戾的背景都描述得不夠..但這些是十分十分重要的..可能這就是美國人拍阿富汗不夠了解的問題吧…總之覺得仲可以好0的啦,不過127分鐘又真係好難講晒咁多,要取捨,要平衡不易.

好記得阿米爾爸爸說的話:令我很有反思.[講大話既人,是剝削別人知道真相的權利]與及[偷竊]是最大的罪行].足已反映阿米爾爸爸是多麼富正義感的人.他遇到是俄國醫生疹治時,立即推開他的一幕,立即令我想起我曾經在火車拿日文書溫日文時,有位老伯行過來罵我的情境..我們眼中看到他們的食古不化與堅持.其實可能每每都有一個不能磨滅的故事,這亦是很難令世界會大同的因果…真怕有一天這些經歷甚多的老人家消失了.那些歷史,堅持亦都會連帶埋走.他們的根,恨都不能延續下去…可惜可惜…

[追風箏的孩子] 是講人權/自由與愛的主題.是適合仍然想世界大同的人看…更加適合高床暖枕的香港人看.
看看到了2000年甚至現在,有些地方有些人仍然活在戰火中,屍環遍野,頹垣敗瓦,每天飽受政府迫害,被政府剝奪人權,視人命如草菅,自己人打自己人的世界中,我不了解,但電影就是帶給我們很多未知國家的視野,雖不全是事實.不能盡信,但至少有些事實是真確的.正如[追風箏的孩子]讓我明白到人雖分貴賤,但災難來到時,每個人都要降尊臨卑地生活,如阿米爾的爸爸,人民英雄都要流離失所,雖已搬到安全的國家.但昔日的光芒已不在.我看到這裏已經喊得很厲害.亦如阿米爾老婆的將軍爸爸,雖遠走他方,逃離亂世.將軍的威望是有,但只是在阿富汗人眼中,而在美國人眼中只是一個平民百姓..這亦反映了他們在阿富汗受的不平等階級觀念是何等荒謬.他們正是被這些勒死的觀念與規條迫害的.人權/自由就被這些荒謬的東西活生生地壓死.把愛/被愛的原始思想拋諸腦後.想來多矛盾多悲哀…最慘的是那些無辜的兒童…在這種荒亂的生活裏,價值觀已被扭曲.孌童的人越來越多,孩子們受到的性侵犯相繼發生.真的看到人神共憤….

中東FEEL 的OPENING CREDITS 很美很GRAPHIC..有點[我在伊朗長大]的影子.配樂熟口熟面,有點不夾…相反[大吉大利有限公司]同時地方特色片子,找來的配樂配合得好好多.又一可惜位…有些位交帶得唔好.阿里決定帶阿哈山走的一幕,很突然…少了阿里知道哈山唔開心一幕…總之就差一點點啦 .


三位小演員演出好搶,特別是飾演哈山的小演員Ahmad Khan Mahmidzada ,雖然佢並唔係如小說裏描述係兔唇,但樣子很討好,好可愛!!三位小演員避免電影上畫後,因敏感題材會遭不測,所以在未上畫前已離開阿富汗了

但不得不讚的是風箏大賽拍得好精彩,看罷才知道放風箏都可以咁有樂趣…


相關觀後感: Donald-《The Kite Runner 追風箏的孩子》: 有點神采欠奉
相關觀後感: BenBen-幾荷里活 - 追風箏的孩子 The Kite Runner
相關觀後感: 4res-《追風箏的孩子》:恰如其份地感人

相關文章: Arohamibo...追風箏的孩子(THE KITE RUNNER)小說
相關文章: Arohamibo...The Kite Runner (追風箏的孩子) 電影版文章I
相關文章: Arohamibo...The Kite Runner (追風箏的孩子) 電影版文章II
相關文章: Arohamibo...The Kite Runner (追風箏的孩子) 電影版文章III


論自己個人喜愛度一定0係90分左右,但拍得又真係差了少少.平心而論80分左右啦!!

1 留言:

匿名 說...

我淨係睇過小說,但電影就唔多想睇,因為肯定同自己想像既有好多出入,另外戈句"為你,千千萬萬遍"我都覺得好感動~