Cloverfield-末世凶煞-頭靚尾爛

CLOVERFIELD
奧海城百老匯
以下觀後感全是本人客觀看法
事先聲明: 如果未睇既朋友想睇的話.請擇後排坐.因為全片用手提DV拍.以第一身的拍法, 所以鏡頭是晃的(只要想想大家有玩過DV就會知咩FEEL).真係會暈(但我無呢個感覺,不過同行友人有).雖然DV拍法是特別的.但危險得來踩鋼線.因為有大部份人真的受不了DV拍攝的手法.正如[死亡習作]一樣,彈既有,讚既有.但本人覺得[末世凶煞Cloverfield]拍得型,我想全賴有佢-JJ Abrams- (Lost) 監製.


我自己有追開[ LOST ],絕對是被JJ Abrams的拍攝手法深深吸引,第一季至第二季追到不能自拔.第三季有點放緩,是因為季與季之間真的等得太久..JJ Abrams 愛估弄玄虛,將好多情節都設為謎一樣的拍法..多疑團的想像空間,足以將觀眾情緒輕易帶到高潮.所以Cloverfield估然是必睇之選.加上他謎一樣的電影宣傳手法.確實’吊癮得好緊要..TRAILER一個一個慢慢出.加多0的完又加多0的..真係攞你命三千.宣傳就做到咁神秘喇.咁套片係咪真係咁好睇呢??


末世凶煞Cloverfield唔可以話好好睇.但又唔可以話唔好睇,首先我覺得個頭開得好好.頭20分鐘都好精彩.一開始一播餅帶我就已經覺得好型好正.之後主角們之間的感情瓜葛亦令觀眾們差點忘卻了Cloverfield原是災難片的感覺.當我投入了他們之間的感情糾紛情節裏.不用幾秒.一下子地震的震動又震返醒我.像叫我.”現在才是戲肉”的感覺…所以我覺得一路都舖得靚舖得好.但後來呢!!!!反駁位就好多啦…先不要追究隻怪物點解出現.因為片中無一個人知.但我覺得敗筆在隻怪物造型.不突出之餘亦令人難以記起/.//只是覺得好似[韓流怪客]裏面個隻咁上下.但我自己都會覺得[韓流怪客]個隻吸引0的.起碼我會難忘牠高速爬行的姿態而及修長的尾巴….等等等等…比較形象化…但Cloverfield個隻就真的不知怎樣說吧…總之就是差一點點….


後段的內容都是離不開逃難.一個死完又一個,但他們之間的友誼和義氣情誼是令人感動的(而且全都是俊男美女)喔.雖然話看災難片不要想其反駁位.但後段又實在真的太多,如:

  • 女主角被鐵桶插過肩,過了急救時期,友人趕到.大嗌三聲扯出鐵桶後.她沒有失血致死.相反行得快走得快…這真是愛的力量還是人在驚慌底下燃發出來的無限生命力呢?
  • 怪獸體積相當巨大.但結局牠捉到主角後並與他四目交投時.突然牠的比例變得相當細小相當可愛的喔...
  • 班主角整極都唔死0架?主角由直昇機跌下來, 咁都唔使死???
故事是OK 的,拍攝是特別的,用意是有的.但真的太晃了(尤其是走難時不停影住0的腳同鞋,都係會頭暈的)

有同事看了覺得很不好看.用”不知所謂”來形容.
我看的那天散場時,”下”聲四起.友人看完嘔意甚濃…狂看錶想快點完.
以上種種反應都足以抽掉了這套片的其他好處了.觀眾看得不舒服的話就會不停在裏面挑骨頭.希望導演汲取不同的意見下次做得更好吧!

Cloverfield官網

相關文章: Donald-《Cloverfield 末世凶煞》: 會感動的怪獸災難片
相關文章: YAHOO 影評- 寫得幾好,細心得來客觀
相關文章: Arohamibo-Cloverfield whisper reverse 有下文????



0 留言: