Bye!!!!Heath Ledger

Bye!!!!Heath Ledger

今朝8點聽到收音機903盧覓雪輕輕帶過話斷背山男主角死左,之後就無講落去,我以為講笑.立即上網SEARCH.原來係Heath Ledger ,真係幾震驚!!!我立即打俾我一位朋友(佢非常鍾意Heayh Ledger )之後我地兩個就不停咁傾.不停問點解會咁..想打上BLOG,公司又BLOCK晒.

2008年既Heath Ledger 會有兩套大片俾佢孭飛,Batman: The Dark Knight 同I am not there,尤見BATMAN JOKER一角,令佢拍完後聲名大噪.有報導指片場既人見到佢真係好似小丑上身咁,演得太好.亦有睇報導講佢為左演小丑演得神似,ONLY 搵小丑把聲都自己守埋自己響酒店玩聲玩左好耐先搵到一把令人聽都心寒既聲音.可見佢在乎JOKER 呢個角色既程度.而且片中多個JOKER造型亦令人期待.所以2008年既佢,絕對係好有機會憑呢個角色拎獎或令事業再上一層.但可惜英年早逝既佢再無機會去享受2008 年既大豐收..真係好可惜...
送上Batman: The Dark Knight Joker Origin
睇完真係好想快0的睇



《斷背山》主演希斯萊傑Heayh Ledger 神秘死亡 疑為吸毒過量
2008年1月22日美東時間下午3點26分,希斯·萊傑被管家以及按摩師發現陳屍在位於紐約蘇豪區布魯街421號的自家住宅4樓。屍體被發現時全身赤裸、不醒人事的趴在地板上,身旁留有大量安眠藥。警方在房間內找到其他的處方藥物,並未發現任何毒品,房間內部沒有明顯的自殺以及他殺痕跡。

2 留言:

匿名 說...

網友們都為此震驚消息
紛紛出文悼念了啦...

我是下午回公司上yahoo首頁才得悉這消息!
唉,英年早逝
想不到令他事業更如日方中的Batman
竟成了他的遺作...

Arohamibo 說...

To 4res,

他的離開是電影界的損失