Wanted Movie-Jumper (越空行者)

2008年2月14日上映
Anywhere is possible



Hayden Christensen好似好鬼型咁
仲有Billy Elliot 童星Jamie Bell演出,佢大個左好鬼多

《史密夫決戰史密妻、叛諜追擊》導演 德格里文Doug Liman 全新力作
《星戰前傳》人氣小生 凱頓基斯登遜 Hayden Christensen
《1408、毒蛇嚇機》金像提名 森姆積遜 Samuel L. Jackson
《驚濤駭浪、不忠誘罪》金像提名 戴安蓮 Diane Lane
《跳出我天地、戰火旗蹟》占米比爾 Jamie Bell
《THE O.C.上位女星》美曹碧遜 Rachel Bilson

JUMPER 官網

JUMPER TRAILER


故事大綱 :《越空行者》故事圍繞著一名典型美國青年Davey(Hayden Christensen飾),他自小在暴力家庭陰影中長大,造成鬱鬱不得志的消極性格.直到他在意外中發現跨躍時空方法.方始改寫其命運──他先藉著這種超能力尋找弒母真兇,同時又遇上同樣擁有越空秘技的另一位青年朋友Griffin(Jamie Bell飾).可是他倆的出位行徑,最終觸發國安局監視,事情一發不可收拾…

5 留言:

匿名 說...

睇睇睇!

Arohamibo 說...

TO: BEN

THX U.HAHAHHAHA

匿名 說...

你好!
我尋日題搵緊二十出頭嘅info時發現左你嗰blog,我相話你聽你d review 好正!
好幫到我揀嘢睇~!
但喺搵唔到你叫咩名..唔知叫你咩好.
有d冒昧,希望可以做個friend.!
Carl.

P.S 正blog!

匿名 說...

tarl22@hotmail.com
Carl.

Arohamibo 說...

To: Carl

多謝你喜歡這個BLOG
我好喜歡三角關係所演的舞台劇