Wanted Movie-The Other Boleyn Girl

The Other Boleyn Girl 演員吸引,有Natalie PortmanScarlett Johansson 兩大當紅女星,本人喜歡前者較多,但Scarlett Johansson 同是名吸引的演員,題材吸引,兩姐妹在宮裏的勾心鬥角,性格一個溫馴,另一個有野心,實在沒有不看的原因,只有期待的感覺.

同名小說改編以成,小說曾先改編為電視劇,之後才由BBC出資製作拍攝故事描述比虛構故事還精彩的皇親貴族,在紙醉金迷之中、無止境的政治陰謀和心機計算!

Trailer 精彩到暈,但5月1日先上畫,想等死我咩


The Other Boleyn Girl - Official Site

2 留言:

匿名 說...

當然係NATALIE吸引好..仲有ERIC BANA我一定會睇law...唔知今個星期你會唔會同我睇”巴姐”呢?

Arohamibo 說...

TO : KYLE

睇AR,好想睇巴姐