ACROSS THE UNIVERSE-戀愛心曲-有點走火入魔

ACROSS THE UNIVERSE
ACROSS THE UNIVERSE是非主流電影,故仔簡單,噱頭主要只是落在那33首BEATLES的經典金曲中,加上青春少艾演譯,本應是賞心奪目之作.....但有點玩出火了...........
噱頭歸噱頭,但故事的連貫性都很重要的.我只能說ACROSS THE UNIVERSE故事連貫性很差,不要麻目地追捧BEATLES的歌及如MV一般的拍攝技效.故事始終都是很緊要的.我只能說我看得不投入.歌舞片是可以拍得比較誇張,超現實.但ACROSS THE UNIVERSE好像硬把那些歌塞進去似的.SORRY,我不覺得有怎樣貼題.而且角色刻劃得不夠深,感染力有限.完全帶不到入戲.開頭我以為男女主角的愛情有多刻骨銘深.但實質感情薄弱到不堪.
OPENING吸引,一入到紐約那段已經走火入魔.劇情突然到不得了.真是估不到下一步想怎樣,上文不接下理的感覺充斥全片.越看越沉悶.歌有幾好聽都無用.全片反戰意識很重,比較喜歡的是士多啤梨的LOGO,抽象意識去暗喻戰爭,暴亂,人民的情緒.但最終都是敗在上文不接下理.
天馬行空的意境拍得細膩,藝術,美學感很重.讀ART/DESIGN的人會愛的 (但不代表戲就好睇)
杜麗莎女女T.V. Carpio的訓身演出精彩,但她代表的同性戀愛情,不夠出,而且她不停穿插在不同時間,地方的處理,對片子起不了作用.但她所演譯的 Want To Hold Your Hand 好好聽!

看到一半,我已經當看MTV音樂台一樣,睇完一個MV跟住落下一個MV,播足2小時多,我只能擇選心中最喜愛的MV(講真TRAILER真的很吸引)

NO.1 -I'VE JUST SEEN A FACE (i love this song)



NO.2-I WANT YOU (充滿藝術感,很棒,後段檢查身體那PART很正)


我很喜歡男主角Jim Sturgess ,幾靚仔,把聲好好聽.1981年出生的他,早前主要是在英國電視劇中出演.

呢套戲唔識俾分,因為看見網上的聲音都是一致看好的,但大部份都是說那33首歌很好聽.但此點不能說服我給予很高的評價. 但BEATLES的FANS一定會愛死!!

所以我唔識俾分

其他BLOG友觀後感:Donald-《Across the Universe 戀愛心曲》: 才華大集結, 只是...

其他BLOG友觀後感:Kyle-有歌冇內容-戀愛心曲(Across the Universe)

其他BLOG友觀後感:BenBen-影像華麗,故事不濟 - 戀愛心曲 Across the Universe

6 留言:

匿名 說...

原來你都睇左..呢套戲真係考驗緊我既忍耐力,如果當係MTV既話我明白點解D人會話好睇,但當佢係電影既話就真係令我覺得好失望,個故事都唔連接..

Arohamibo 說...
此留言已被作者移除。
Arohamibo 說...

To Kyle,

Yes la
上文不接下理.估佢唔到

gear 說...

唔連接既應該大約係hippies阿叔出場,上左佢架巴士之後果幾段?
果幾段應該係講佢地係個hippies阿叔度吸左毒,所以果幾段應該特別係抽離左

Arohamibo 說...

TO: GEAR

你都算好,由佢出城開始我已經覺得唔妥

gear 說...

可能因為我都幾鐘意聽歌,不過個hippies阿叔果段真係唔多掂.真係好似為左做夠數而加呢段落去.不過整體黎講我都幾鐘意.