Shamo《軍雞》- 鄭導演失色之作?? WHY??

SHAMO
UA新世紀
我好鍾意鄭保端,只要係佢拍既片我都會期待,期待他給我的驚喜,就好像我在"愛作戰",狗咬狗"裏面找到他所強調的愛和恨,他很有自己一套.但點解今次《軍雞》會失色咁多?

《軍雞》其實故仔,題材都食正鄭導演條水,暴力美感是他最擅長的,但點解《軍雞》咁到喉唔到肺.. 我真係有點失望..失望的是在《軍雞》看不到他的神采!!

首先選角方面,如果只能在香港擇的話,咁都係離唔開余文樂,陳冠希,李燦琛呢幾個選擇,至於余文樂,我覺得都可以的.要睇樣佢有,而且佢俾人感覺都係有0的獸性.但角色好不立體及不細膩.
配音的對白非常影響觀眾投入感,很怪.
情節舖得很差,很不順暢.有點突兀.
暴力感有,但可惜點到即止.有點到喉唔到肺.

但友人跟我說,漫畫是沒有劉心悠呢個角色,但本人覺得加左反而好,因為原本成嵨亮個角色已經唔係好夠力,女角的加入令到他立體了不少.兩個被社會遺棄既人互相依靠.都不知到是依賴還是真愛?
睇來會有第二集.希望會好0的啦
P.S. 前日放工在觀塘看見鄭導演,跟我擦身而過,看見他精神欠佳的樣子,不知是否為口啤欠佳而感到煩腦呢?
60分

3 留言:

匿名 說...

你終於看了:)

我想是這樣的:鄭導粉絲會覺得很失色,但漫畫迷就全盤收貨....

另外劉心悠的夏美在漫畫中是有的!只是著墨沒電影那麼多和對亮沒那麼有影響就是了....:)

Arohamibo 說...

TO: 4RES

原來是這樣,是有夏美的呀?
確實幫了不少

gear 說...

就算不掛上鄭保瑞之名,單以軍雞計都算拍得保守.
不過單計漫畫改編的港產片的話.其實已經算是拍得好.
會扣分是因為大家都對鄭保瑞有一定期望吧...