L for Love L for Lies-我的最愛-完結尾呀?

L for Love L for Lies
APM PALACE
今次因為有曾愷玹,所以好想睇,因為佢好靚好靚.而且之前洗濕左個頭,睇左頭兩集.所以都想睇埋佢.

不要當是荷里活片評論,根本無得講.劇情極誇張兼無厘頭,今次共鳴感一0的都無,反而上兩次好0的,故仔薄弱到驚.今次大講後備情人,欺騙感情,搶人男友既愛情事,係就咩都講齊,但就好似要大晒冷咁,令到每一段劇情誇張到極點.將所有非常巧合加誇張的情節揍埋一碟,一係睇到你死一係我亡.

演員方面:曾愷玹活演搶人男人的靚女人,超有殺傷力,泊埋去個個都輸啦.Stephy演出還可以,但把聲可唔可以唔好咁Q,天真同傻唔一定把聲都要咁.方力申今次演得細力左0的,但仲有好多位都好扮型.其他的都OK 啦....不講MIKI真係驚-零演技到驚,將0的對白讀晒出來就算...好野!!!

值得一讚是王祖藍-個樣好笑,喜劇細胞好強,節奏好好..好好笑(佢個段)

前作觀後感:Arohamibo--十分愛 (Love is not all around)

58分

葉念琛想添食到幾時呢?

2 留言:

匿名 說...

套戲係麻麻..但可能之前你已經話過比我聽所以我又覺得未致於好差..但係奇怪我同你都覺得第2集好d,,但我見到你第2集你比56分..今集會58分既...

Arohamibo 說...

哈哈
多謝你提醒
我都唔鬼記得自己上次俾左幾多分
個2分就當係俾曾愷玹啦.佢真係好鬼靚