OVER HER DEAD BODY-我男友搞乜鬼…有隻死鬼未婚妻 - 輕鬆惹笑之作

OVER HER DEAD BODY
朗豪坊UA
我喜歡這喜劇,女主角Lake Bell 不算漂亮,但表情動作抵死,放得好盡...男主角Paul Rudd 不用說啦,是在"KNOCKED UP"中初露光芒的小生,樣子討好,喜劇細胞很夠,笑起上來很甜.相反第二女主角Eva Longoria Parker ,自己一直對她沒太大好感,總覺得她是做情婦,尖酸刻薄的八婆最佳演員,但在"OVER HER DEAD BODY"中,她的角色,演出都令我對她加了分.

"OVER HER DEAD BODY"的中文譯名有點長,搞到我買票時跟友人論論盡盡咁讀到不知所謂,未入場先玩死...

本人真的喜歡Paul Rudd,他小小帥氣,但最殺人的是他的笑容,他不多不少是令我入場的原因..

戲中故仔一般,但對白句句精警,不失黑色默.當中Paul RuddLake Bell 的對手戲看得十分開心,對白好頂癮,兩人反應很快,接得很好.絕對產生化學作用.有多幕情節諗返起都好笑,尤其是Lake Bell在放長屁的那幕表情真係笑死我..個屁好響好長,長到好好笑....哈哈哈哈

除了主角抵死演出外,其他配角同樣突出,尤其是曾飾演"AMERICAN PIE"的Jason Biggs,天生一副喜劇相,在"OVER HER DEAD BODY"中,飾演假基佬的他...做事論盡卻死心塌地愛女主角.角色討好.
"OVER HER DEAD BODY"不是什麼特別題材的電影,當中的訢息亦是你同我知了九世的事,但我覺得值得睇,因為真係睇得好開心....
75分

3 留言:

匿名 說...

似乎ok喎

之前見imdb個分幾低下,所以冇打算睇…原本有興趣去睇下gabrielle (即係eva longoria啦…)的…

匿名 說...

WoW~
我係Time Out Magazine見到的打分是1 over 6呢...
但它們連《功夫之王》也有3/6的打分...

信唔過信唔過...
我和Aroha版主的觀映評分有落差的 XD

Arohamibo 說...

To 4res:

Really so bad???
i dont think so, the film is fun and make me happy for me....
haha

TO BEN,

對,我看見外國YAHOO俾好低分,但我幾鍾意
好開心輕鬆.如其你有睇過"真的想X你"OR"翻生XXX"都係為求開心,咁我覺得OVER HER DEAD BODY 好睇好多