STEP UP 2 - THE STREETS 美版柏芝散發熱力

STEP UP 2 - THE STREETS
PALACE APM
STEP UP 2 終於上啦.幾開心0架。起碼肯定又會係一套青春活力片。自己青春就快無。。所以睇呢啲戲份外興奮。

其實呢0的片種無話好唔好睇.唔駛寫得咁嚴謹. 睇得開心過癮先最重要.
女主角幾靚,把聲好似柏芝,所以有0的親切感…身材好健美,但有少少大隻..不過我覺得可以接受.
舞技就不用說,渾身是勁.男主都靚仔,但個樣有0的花FIT.

其實我都幾受呢0的故仔(小人物變大人物).正正又是一套濃縮版的American next top model /American top idol 呢0的咁既真人SHOW.普通人鍾意睇…係因為有幻想,令人有希望

STEP UP 2 故事已經不同STEP UP ,關連不大.所以上一集的男主角露一露面,帶開了故仔…就開始啦….
今次擺明車馬講街舞….睇得爽,睇得過癮…舞蹈場面豐富..個個都身懷舞技,,只是因學校的制度,眼光埋沒了他們的天份…正因為女主角的出現,把他們湊合在一起…最最最驚喜當然是皮黃骨瘦的Moose,他真名是Adam G. Sevani,得16歲.,佢響套戲度好搶,個樣好有喜劇感.
在片中被人蛤既佢,樣子古怪,都有一身好舞技,尾段佢個PART在雨中SOLO 真係殺女0架….

尾段個幾場舞蹈比賽真係好精彩.

總捨可說.STEP UP & STEP UP 2 我都幾鍾意

上一集舞出真我(STEP UP) 觀後感

76分

3 留言:

gear 說...

女主角andie的確幾壯... ,不過佢既身形真係好fit同埋都幾靚,如果佢再拍跳舞片我諗我都會睇.

Arohamibo 說...

我對佢都好有好感
笑起上來好SWEET..
查一查,她將會在Linkin Park Video出現.

不過我都係鍾意MOOSE 多0的

wingwing362 說...

STEP UP & STEP UP 2我都睇左, 兩套都十分好睇! 全部跳舞部份都超正! D舞實在跳得好精彩(我最鐘意係STEP UP片尾那PART舞蹈表演,十分精彩, 同片中間男女主角向那PARTY跳果PART都好正), D歌又好聽, 尤其係兩部戲男主角都超型超靚仔!!! 故事內容又好睇! 極力推介這部片~~~~