HKIFF-TEETH - 小心有牙- 咸濕仔要小心小心

TEETH
在2004年日本有一套電影叫:Kiseichuu: kiraa pusshii (無中文譯名),而 Teeth就是此片的改拍.我沒有看過日版Kiseichuu: kiraa pusshii,網上面的資料不多.但題材絕對是吸引CULT另類導演想翻拍的."TEETH" 會在4月24日上正場,但裏面一定有好多境頭會CUT..無響電影節睇既朋友就不能原汁原味了...

在網上SEARCH 了Kiseichuu: kiraa pusshii 的相片, 所有相片大多都是十分恐佈的,連故仔主要想講的"有陰道的牙" 都完全呈演出來.我好想POST出來.但為免令大家不安,以下是相片條LINK,自己CLICK入去睇啦:Kiseichuu: kiraa pusshii -"有陰道的牙" 相片

看完日本版相片跟美國版電影後,絕對大有不同,日本版是行驚悚恐佈路線的,將所有性器官呈演出來,血淋淋的.很多殺人場面.相反"TEETH" 則用了風趣幽默的拍攝手法,沒有將"有陰道的牙" 境頭S拍出來,反而在片中,對這個部位提及得較矜持,多了想像空間之餘又十分抵死. 而且戲中那一次殺人都是一個意外,比起日版沒有那麼血腥.我想導演蒹編劇Mitchell Lichtenstein只是拿了題材,之後完全將細節改寫..

講返"TEETH",唔可以話好好睇,但可能我係女仔,所以沒有在場男仕反應咁大,有多位男仕笑得好大聲,可能我真的不明白男人最痛吧!

套戲幽默得來真係幾扺死核突,先是女主角被設計為一個非常貞潔,在學校是禁慾組織的中堅份子,手載紅色戒子,大叫"PROMISE萬歲"活像是邪教分子一樣.而且天生奇特,下體長有有牙的陰道,就是佛洛依德學說中構成男人「被閹割恐懼」的傳說女人.但偏偏生得不錯,她那份貞潔,亦被男同學對之引頸以待.單單這個角色設計已經令觀眾看過過癮.其後,到主角意外地初賞禁果,到發現自己跟別的女性大不同後,決定進行婦科檢查,到誤以為找到征救她的英雄,以及與哥哥的那段,過程都荒誕離奇核突,但就正正因為這些歪理怪思想,令觀眾睇得好爽,好鬼開心,男女都睇得肉痛牙煙...

不過睇住女主角由純真的女仔,慢慢變成善用武器對付男人既經過,真係有0的心寒.

請不要錯過ENDING CREDIT.好好笑
同行友人KYLE 反應都好好,笑爆!!

BLOG友觀後感: Freakish Illusion - The Teeth(小心有牙)


71分

5 留言:

匿名 說...

日本版d相好假好唔得law...仲有你可能係被後面個2條友嘈住先覺得唔係甘好笑..

gear 說...

日本版睇黎仲cult,仲搞笑喎!
不過套戲真係幾正幾好笑

Arohamibo 說...

Hi Kyle,

咁我又唔係完全俾後面影響晒既
都過癮.但太誇張啦..不是太投入囉

To Gear:
原來你好呢味野?果然另類
不如你買日版來看看啦

gear 說...

自從去年看過"索女.喪屍.機關槍"後,發現原來(好的)cult片也蠻抵死過癮的.所以,我應該也算蠻好呢味野吧.
日版嘛...看起來雖然幾抵死咁,不過冇乜想買既意欲.而且我諗都應該幾難搵,仲應該要係冇中文字幕個隻.係聽唔明日文既大前提底下,如果有中文字幕既話,我都會睇睇既.

匿名 說...

講起"索女,喪屍.機關槍"我就好鐘意呢套戲..又係好好笑..不過arohamibo應該唔會鐘意呢類型既片(因為小心有牙佢都覺得誇張)..就因為誇張先好笑呢d先叫 cult片..而日版既"小心有牙"好似好"雞"甘..我都冇興趣..