MaMMa Mia 媽媽咪呀!!!老套GAG,但好盞鬼!!

MAMMA MIA
又一城AMC
看見一班老前輩在銀幕上紮紮跳係幾頂癮的....尤其是Meryl Streep, 文得舞得,真的拿她沒法子...好多分都加在她身上...

年輕女主角Amanda Seyfried樣子跟聲音一樣甜美,說實話.戲中能唱的可能只她一人喔..

但說到喜愛度,跟"HAIRSPRAY"比,當然係無得比.論排場,舞蹈,場境,服裝,色彩設計每一樣都做都一絲不苛,比MAMAMIA好多了

其實MAMAMIA 故事結構不是很紮實的..但因為一首一首ABBA金曲..令人娘娘上口的經典名曲加上人多勢眾的鏡頭...堆滿堆滿在你面前..令人忘了故事不紮實的問題.但回到家,冷靜下來想清楚.就覺得好多都係"掩眼法"...

但不論問題怎樣都好..MAMAMIA真係睇到好開心.因為我覺得夠老套??我覺得有好多情節都好周星馳片的影子..有好多鏡頭,走位都好舊片FEEL.睇完會會心微笑的...

其實我好鍾意睇個種中年女人與好友相聚,懷緬昔日點點滴滴,片中飾演中女三人組的Meryl Streep,Julie Walters & Christine Baranski的聚會,我睇得好開心好感動..而且她們情同姊妹..還帶點孩子氣(我相信我老左之後..我都會有這個畫面的)

片中我最最喜愛的歌曲是 OUR LAST SUMMER,估唔到Colin Firth都唱到兩咀

Meryl StreepPierce Brosnan唱呢隻S.O.S0的走位好老套,好飛圖FEEL...但係Pierce Brosnan把聲真係不敢恭維啦....其實歌舞片搵個唔識唱既係幾敗筆,唉...鬼叫佢靚仔咩!!

無他既..MAMAMIA 開開心心兩小時,歌好聽,畫面豐富,雖則用了大量掩眼法來掩飾戲中的不足..但我已經睇得好開心,好满意了!!

其他BLOG友觀後感:KYLE-沒有戲味的-MAMMA MIA
其他BLOG友觀後感:DONALD-《Mamma Mia! 媽媽咪呀!》: 勿看我這篇... 我是唱反調的

其他BLOG友觀後感:BENBEN-媽媽咪呀!Mamma Mia! - 無失望之餘亦有驚喜,還有感動

其他BLOG友觀後感:BENBEN-媽媽咪呀!Mamma Mia! - 第二次睇,真係睇得人好開心

其他BLOG友觀後感:GEAR-《Mamma Mia!》(媽媽咪呀) - 熱情澎湃,精彩豐富的派對

80分

0 留言: