MaMMa Mia 媽媽咪呀!!活力十足的歌舞片,向寶刀未老的長輩演員們致敬


首先我好多謝GEAR (Freakish Illusion BLOG主)送給我的優先場...真係好開心

但因為我工作關係而令到入場時間遲了幾分鐘,雖然沒有MISS掉很多..但遲到的關係令我們找不到很好的位置(以致坐第一行)....真的深感抱歉...下次再約的話.. I PORMISE I WILL NOT LATE.

MA MMA MIA 實在看得太開心了...首首歌曲都十分好聽.SOUNDTRACK 一定會買

我想MA MMA MIA是我繼 HAIRSPRAY 之後幾喜愛的MUSICAL..

就看看這股MA MMA MIA小旋風能令我神暈癲倒多久.....就要看看看第二次後的後遺症囉

由於好多野想寫,但又好眼訓...明天再續吧!!!

4 留言:

匿名 說...

!!!!!!

我要等到開畫日先睇到……

勁期待勁期待!!!!

Arohamibo 說...

TO BEN BEN:
MA MA MIA 不會讓你失望的

gear 說...

不要緊呀,座位問題完全沒有影響我投入電影.而且工作要緊嘛,我明白的.

匿名 說...

我覺得麻麻地..同hairspary 更加係冇得..比..可能aromibo 同gear 都話好睇,,攪到我好失望..歌係好聽但唱得唔係好..舞就更加唔得,,情節我仲覺得好唔順好似堆埋一埋攪個party 甘..中段有點悶場..其實唔係差..但只是普普通通沒有其他人說得那麼精彩