PENELOPE - 豬法奇緣 - 想人愛,要先愛自己

PENELOPE
AMC FEXTIVAL WALK
呢套戲幾吸引我的,主角有Christina Ricci,James McAvoy,女配角有Reese Witherspoon,陣容都算鼎盛..而且睇TRAILER都覺得係一套好0岩女仔睇既戲..

在IMDB網中,一查才得知"PENELOPE"是2006年的作品,加拿大在2006年9月8日已上映,日本,台灣,南韓都比香港早, 真係唔係好早點解香港咁遲先上...無理由呀..三個主角都有FANS 0架...真係唔明..我覺得套戲唔差,幾窩心,好喜歡電影的slogan" SOMETIMES TRUE LOVE IS RIGHT UNDER YOUR NOSE" 靠個鼻來找真愛唔係無道理0架...可能響依家呢個審美眼光極高的社會裏面,高矮肥瘦總有人會有意見.女孩子的壓力來得更大啦..靚與唔靚好似是人際關係的首要條件.所以真的很難找到一個不嫌棄你所有缺點既人.所以"PENELOPE"觸動到我..不要說普通女孩的美不美.光是如主角有一個豬鼻,一對豬耳已經令男仕退後三分..所以好明白女主角的感受....25年來困在房中不見天日,她沒有做錯什麼,她只是因為家族魔咒已不幸地被點相.但幸好她媽媽都算教得好.令到豬女思想,身體發育健全,EQ亦高...而找沉寂一時的Christina Ricci來做豬鼻女主角不無道理,我覺得她的面形真的有點似小豬的關係,真係覺得好襯,這個豬女雖不漂亮,但順眼可愛..在片中跟男主角隔鏡空談心事那幾幕...她FALL IN LOVE的樣子很迷人可愛.男主角James McAvoy真的沒話說...打從"ATONEMENT"已對他另眼相看.不算太帥的他,但很有魅力..在片中飾演有良心的賭鬼..除左個頭"立"左0的之外..一舉手一投足都是吸引的..至少已經俘擄左我.
但講真,全片最最最有驚喜的是Reese Witherspoon飾演的怪誕女孩角色,好搞鬼,勁多野講...神神化化,好記得佢著密蜂個套衫參加PARTY.搞笑.多個表情足以笑得我跟友人KYLE好開心...我真係幾鍾意佢拍喜劇.

但套戲有一敗筆是個頭開得幾好,輕鬆浪慢,但一到女主角解咒後..劇情就開始求奇...有點馬虎了事的感覺. 但整體來說仍是不錯的....結局不用說,一定是大團圓結局啦...

75分

BLOG友觀後感: DONALD--《Penelope 豬法奇緣》: 輕鬆浪漫還有萬人迷

BLOG友觀後感: BENBEN--都唔係咁嚇人je...個樣 - 豬法奇緣 Penelope

4 留言:

gear 說...

沒有打算看這套,但準備看另一套有James McAvoy的Wanted.
對了,7月會百老匯會舉辦米高漢尼卡的影展.有你想看的Funny Games.不過只得2場.要買飛就趁早了.

http://www3.cinema.com.hk/revamp/html/list_detail.php?lang=c&movie_id=3449

Arohamibo 說...

近來看了很多電影,但心情欠佳都沒有寫BLOG.

多謝你告訢我FUNNY GAME 上映..我訂了票,你有MA????
我跟KYLE一齊睇/////.

gear 說...

剛剛買了在電影中心的那一場,不過位置比較前.其實我也想看原本的那套funny games,不過同一天看2套電影,而且故事相同,好像會比較吃不消.現在在考慮是否要看.

近來我也沒有甚麼心機去寫,不過看了沒寫的不多.雖然不知道甚麼事,但希望你早日恢復過來吧.

匿名 說...

Funny Games US好似有發行買左, 我等正場 XD