THE FORBIDDEN KINGDOM-功夫之王-溝到亂左

THE FORBIDDEN KINGDOM
凱都
中國神話自故以來都是引人入勝,故事千奇八怪,集合多種元素於一身,神仙,妖精,法術,功夫...中國地大脈搏,無奇不有,不難明老外如此迷戀中國神話,他們看得津津樂道....我身為中國人亦都感到很欣慰...

功夫之王,其實是以"西遊記"故事為藍本.再加插其他經典人物CORSS OVER一齊,據知此片在美國開畫票房冠軍,聞得此消息,心是欣喜的.亦很有衝動去看,但看罷,確實有點點失望...

我覺得"功夫之王"是一套八成拍給老外看,兩成是拍給華人看的電影,將所有人物,地點混合來,雖就劇情來說是說得通的,但總覺得有點混過頭了. 現在真的看不到拍給中國人看的功夫片啦....那些"英雄",十面埋伏"都麻麻...
可能一大問題是我貪平看粵語版,所以那些恐佈配音令我對此片大打折扣.配到九唔搭八,好怪.而且OPENING 做得極差.好求其之餘唔知想點.

說實話,片中對打場面豐富,五分鐘一少打,十分鐘一大打的情況下,劇情就好像顧不好了.但揿除故事問題,對打場面是精彩的,成龍跟李連杰對打的那場,絕對是前無古人後無來者.醉拳,虎拳,蛇拳....多種華語武打片經典招數出齊.但看真點,有很多動作都用了替身,他們二人始終都是老了,唉...頓時感嘆,真的沒有接班人了..但敏捷的身手始終是硬穚硬馬的.二人多番蜈蚣彈,令我不禁暗問友人,佢地唔攰0架?

幸好片中充滿中國神話奇幻氣氛,加上靚山靚景.為薄弱的劇情幫助不少.

故事跟"西遊記"的大鋼一樣,只是取西經變成還金鋼棒.但最可笑是主角那所謂地獄式的訓練,好流呀.......誇張到不得了,如其只是想FORUS在成龍跟李連杰的功夫上,那就直接叫他們二人還棒算啦,唔好硬夾加個鬼佬入去,一係就講佢開頭唔好咁流啦....我好驚佢打得贏白髮魔女....好彩輸0者.....
另外,其實金燕子個角色真的可有可無,我以為佢有幾勁,因為佢背負住全家的血海深仇去報復..最尾個段,佢飛支飛鏢出去個時,個樣好型0架..點知一野俾人甩開呀,好流呀...個下我睇到"O"左咀...她在片中只得一個靚字...成日對住山彈個琴扮COOL,好怪.

鄒兆龍個樣都個照,但0的妝好麻麻,特別是背後那班嘍囉的眼妝,真的嚇一嚇...係咪唔夠錢拍呀.....
總捨來說,男主角,金燕子好流...不如改做猴王扯多幾絛毛變多幾個唔同角色的李連杰拍埋..個個都勁打得仲好過..哈哈,不過,中國功夫片點都支持下啦...

其他BLOG友觀後感: 《功夫之王》:滿足老外的東方奇幻世界... (有多點都好認同)

60分

0 留言: