THE HAPPENING-破天慌:大自然復仇記

THE HAPPENING
東薈UA
又一次打唔響如意算盤,又一次高估了M. Night Shyamalan, 不要試著跟前作比較,THE HAPPENING 是簡單直接不花巧的作品(對於M. Night Shyamalan來說),我常想M. Night Shyamalan的新作幾時可以刪除掉用了多年的SOLGAN-<鬼眼大導演>.拜托啦,鬼眼已是1999年的事了...未看<破天荒>"前,我猜下次可以用-破天荒鬼才大導演吧...但事實真係唔得...睇怕<鬼眼大導演>又要繼續用了....但對觀眾來說仲可以吸引到嗎?????

未上畫前宣傳已經弄得神秘而又多疑團...搞得FANS心癢癢的..期望自然大..而且M. Night Shyamalan玩慣估弄玄虛的手法.更令人期待萬分.邊看邊等驚喜.但"THE HAPPENING"的驚喜就是沒驚喜..我試圖諗得好深....看完四個朋友在餐廳諗左好耐,大睇是很失望...失望原因有以下幾點(含故事內容):

1. 不要想結果給你一個什麼驚喜或解話,電影裏有很有東西是沒有解釋的..."THE HAPPENING"是直接講環保跟愛..還有人類跟科學都解釋不到的大自然復仇記.

2. 看罷真的沒有反思...因為我自己一直都知道人類破壞緊地球....

3. 以植物殺人是很特別特別的題目..但拍得不夠精彩...中段植物能以人類群組活動數量去感應大規範殺人,我覺得有點荒謬....而且中間有很多反駁位..

4. 殺人場面估然驚慄,但後段加插了一段老婦神經病的行為有點無謂....有幾個嚇位直頭無必要...

5. 導演想帶的訊息說來直接但又不明確....但是要你返屋企諗的電影??咁又處理得不算好好囉.

6. 片中有很多反駁位,只要細想就會想到...但真的沒想過會拍得如此失準...結尾很拖拉.......


但失望還失望...故事的驚慄感要很夠的.主角們演出都OK.結局雖拖拉,但都有點感動....尤其是三人在相遇那PART...有感動但十分冗長..最糟的是相擁後,鏡頭一下子就轉回大家返入屋,十分突然...

總括是很強調環保訊息的電影,可從細節裏看到..(男主角到空車找MAP時,那架車的LOGO 是"CLEAR HILL" 應該是伐木公司的),另外,在模擬家庭到走出草林的途中,看見的那個"你應得的"銷售牌都在諷刺我們因為要享受物質而用不同手段破壞生態環境...這些是我自己看到的,但故事真的有點冗長..對白不生動....吸引點不多.就是很直接很直接的講環保....另外,主角夫婦之間的小斗紛說是一個調劑..為了小事而冷戰,但卻因這場自然災害卻彼此拉得更近,但很多片都是這些橋段..所以感覺不大...

其他BLOG友觀後感: DONALD-《The Happening 破天‧慌》: 大報復發生!

70分 (比"SIGNS"好,但比"THE VILLAGE"差)

4 留言:

匿名 說...

前晚剛剛看完,真的有點失望。
覺得個故事有點"運桔".
反正不太喜歡。

gear 說...

我倒覺得比signs還要差,連麥克華堡演來都顯得呆呆滯滯.其實條橋係唔錯,不過玩得唔夠好囉.

Arohamibo 說...

To: CATSTLYE & GEAR

可能導演純綷想講環保,但此題目難吸引人睇.所以唔搞噱頭又驚無人睇,最後搞到不倫不類...

匿名 說...

我睇咗呢套戲,寫咗篇感想,放咗喺我個blog,留個cm吖,謝謝。