P.S. I LOVE YOU-算係一套幾失色的愛情片

P.S. I LOVE YOU
又一城AMC
自稱/ 人稱淚腺頂點發達的我,慘少少,感動少少都足以令我喊得死去活來
但<> 完全觸動唔到我,是我看得愛情片多免了疫?還是什麼呢?


照牌面看應該都無死啦!
首先P.S. I LOVE U 放在情人節檔期上(大賣愛情萬歲啦)
亦是外國著名小說改編(珠玉在前,個故仔唔會衰啦掛)
女主角是演技派Hilary Swank,我對她十萬分放心,
點計都不會給我空洞的演技啦
另外賣點男主角是超級型男前作戰狼300主角Gerard Butler,好吸引.
而且故事離不開生離死別,實無死啦!

但... 越看越唔對路... 電影總長2個鐘零6分,真係長得濟.個故仔有點拖.

故仔熟口熟面,死後寄信給女主角助她重新找新生活新目標.我覺得信裏面的內容唔吸引,唔特別.如果是這樣的話,張艾嘉"心動"最尾個叠相,劉若英"生日快樂"的每年一個生日快樂,都比P.S. I LOVE U 信裏面的內容感動得多.我明白故事是很不同.但可能是物以罕為貴吧.戲中的信來得密又多,令我覺得很不矜貴.好喇,以為最後一封我會好似女主角咁唔捨得啦.
但我又無喎...
一開始來了一段男女主角兩夫婦耍花槍的戲,在大概10分鐘裏,二人嘈交,激烈對話再相擁,好似迫我要話我知佢地有幾愛,我愛你你愛我,我好愛你.OH......好飽..如果係咁的話,
我會鍾意"(THE BREAK UP)觀後感"多好多.

電影情節都幾快,但每當到我想喊又整個笑話俾我.THEN 又飛去第二度.唔知點咁,到喉唔到肺!!
戲中的笑料算OK多,但有點好像計算過似的.2分鐘一個.好密呀!!
中間整左段女主角跟老公遺信指示到酒吧玩,識朋友.點知發生了一夜情,仲要個男人係老公個BAND友..0下?????????想點!!無意思!
結局又係個0的"信的安排一定係背後有人幫"

但不得不讚以下幾點:
Hilary Swank做的戲我都會捧場,終於看見她化靚靚著靚靚扮戲.而且散發女人味的一面.仲有身材FIT到漏.裏面她所穿的衫都好靚.其後,她所設計的鞋好靚添.戲中演技都OK.

相中是全片笑爆位,好好笑

別了戰狼300,Gerard Butler時裝的一面好正,好型,大隻到爆.睇到我都心郁郁.
愛爾蘭景色迷人,酒吧迷人..0的MAN都好迷人

配角Lisa Kudrow開頭溝仔個段笑爆,好正,四個問題找MR.RIGHT.快,狠,準.好狼死
戲中不是沒有感動位,但落點不夠準吧..總之就到喉唔到肺.

P.S. I LOVE YOU 官綱

其他BLOG友觀後感:BenBen:點解d人話會喊到豬頭… - 留給最愛的情書 P. S. I Love You

4 留言:

Donald Kwan 說...

嘩...咁呀...點算???

我仲打算去睇下兩個主角添....

Arohamibo 說...

To Donald,

你知道MA,呢套戲我直頭係有點要趕住跑返屋企寫觀後感.要寫底我對"它"的失望.仲有,睇完之後,完全搵唔到形容詞去形容.聽講戲中ONE NIGHT STAND在小說是沒有的.有書友都罵WHY要改.結局響球場個度,係好似想個女仔得到自由,但又唔知想點.HAHA
如果你只是想睇男女主角,OK,因為佢地兩個不停晒身材,包你睇飽飽...但如果打正旗號是愛情片AND催淚...都搞我唔掂的話...個套戲真係有0的問題

匿名 說...

DONALD 如果你想睇下2個主角, 都可以睇下..套戲係麻麻地..但未至於話差.
我覺得好過jumper先.當然同 befor sunrise,after sunset, notebook就冇得比啦..

Arohamibo 說...

To Kyle,

你好煩,成日拎JUMPER 黎話我...>.<