L Change the world-《 L之終章~最後的23天》-精彩-有血有肉的L出現啦

L CHANGE THE WORLD

黃埔UA

開頭好怕會拍得唔好,首先類似外傳既戲,都是為錢而拍多.誠意欠奉,
但想不到今次第三集的L 電影版令我感到很驚喜與感動.我覺得好好睇
但先講明,今次電影中少了鬥智鬥力的情節,感情位較多而且節奏不及前兩集快,所以如果大家以為好似上兩集咁就會有0的失望 !
新加的角色,所有情節足以令L 這個角色更加立體.開頭我會怕不是跟漫畫版去的故事骨幹會令電影有很多反駁位,唔順等等問題, 但看罷後,故事順之餘,一點都不牽強,效果很好....如果以終極結果為首的話,《 L之終章~最後的23天》電影絕對收得好靚,雖然看來結局的發展應該像是會繼續拍落去似的.

其實《 L之終章~最後的23天》重點不是放在死亡筆記及夜神月上,電影主要是講述L在死亡筆記上寫上了自己的名字後前23日裡發生的事.除了要跟奇拿決鬥外(他已燒毀了兩本死亡筆記).在這23天內他還要應付另外一件大CASE.電影裏揭開了一向神秘的L的一面,他是如何與外界聯繫,除了L外,世界各地還存在著多位頂尖的天才,名字分別都改為英文字母.

她就是K了

而片中亦出現了K的出現.但天才往往都認為自己能改變世界,主宰世界.L跟K的分別就跟天使與魔鬼/兵跟賊一樣矛盾,這亦是電影想帶出的訢息.

松山研一活演了L這個角色,其實我一直都不覺得L是個幸褔的人,父母雙失的背景..孤獨的生活.就算有極聰明的頭腦.都只是關在房中自顧自娛,從不懂愛的他,只是注重世界各地的犯罪CASE.從不跟人好好溝通..行踪神秘.身旁只有阿渡.但渡在《 L之終章~最後的23天》中亦遭到死亡筆記殺害.唯一的親人都離開他..其實真的很悲哀...

新出現的兩個孩童角色,背景都跟L 設計到一樣是父母雙失.大家都是天才.所以三人在某度上的性格都有點相似,在他們的相處中就可以看到L 感性的一面.照顧小朋友的責任落到他身上,雖然沒有阿渡在身邊,反而在過程中成長了很多(雖然只是短短的幾日),沉默的L及那個BOY都被比較樂觀的二階堂真希溶化了..

相關文章: Arohamibo-L之終章.最後的23天(L Change the world trailer)
相關文章: Arohamibo-死亡筆記(DEATHNOTE)-觀後感
相關文章: Arohamibo-死亡筆記2 (DEATH NOTE2)-觀後感

5 留言:

Donald Kwan 說...

我都ok喜歡死亡筆記1/2, 本來都覺呢部L都係跟風再食的非誠意之作, 但你講到咁, 我依家又好想睇添..

匿名 說...

剛寫了篇L外傳觀後感
文中我其實把它踩得一文不值的..
想不到在這看到和我一百八十度相反的意見哩..haha..
(新文將在明晚post:P)

Arohamibo 說...

To Donald/4res,

其實因人而異啦..我有朋友睇左,覺得唔掂..
就正如破事兒一樣,好多人話唔掂,但我幾鍾意
DONALD SUPER LIKE ENCHANTED,我就覺得麻麻...4RES都唔LIKE L CHANGE THE WORLD,但我鐘意....HAHA

Donald Kwan 說...

4res & AROHAMIBO:

嘩, 你地兩個對呢部戲都好極端喎...

um... 咁我決定唔睇啦, 等呢個永遠都係一個謎, 神秘啲好玩啲....仲有唔駛手掌又係肉手背又係肉唔知企邊面好嘛... :P

AROAHAMIBO:

我雖然都好喜歡ENCHANTED, 但絶對唔係噴髮膠咁中毒LEVEL, 也不是覺得她水準好得超班, 只是看得很開心, 亦覺很適合新年及情人節去看, 才努力推介..... 講咁耐, 都係誠意推介呀! :D

Arohamibo 說...

TO DONALD,

HAHA
今次真係手掌又係肉手背又係肉啦..
可能我自己好0的感性野多過理性野掛.HEHE

關於ENCHANTED,我不能說不好看,其實我只是覺得爛尾囉..
0的歌都好聽.我成日都諗起"呀呀呀呀呀,呀呀呀呀呀.呀呀呀呀呀"好好笑..
我聽日會睇多次,會緃合兩次先寫觀後感.